Vragen over bestellen.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen voor een bestelling?
We vragen je telefoonnummer om contact met je op te kunnen nemen. Om je te informeren over je bestelling, of mocht er iets niet duidelijk zijn. Wanneer een artikel is uitverkocht of de levering om wat voor reden wat later is. Telefonisch werkt het vaak wat sneller dan via mail. We houden je namelijk graag op de hoogte dat vinden we belangrijk.

Ik wil een ander aantal artikelen bestellen maar dat lukt niet.
Kom je dit tegen neem dan contact op.
Je hebt waarschijnlijk een aantal gekozen wat hoger is dan onze huidige voorraad. Op zich geen probleem vaak kunnen we het nog wel voor je bestellen. Of is het al besteld.

Kloppen de verzendkosten wel?
Het kan wel eens voorkomen dat in de webshop iets verkeerd wordt berekend. Twijfel je of het wel klopt. Neem dan contact op en laat me weten om wel artikel of ordernummer het gaat. Dan zoek ik het voor je uit.

Wil je de bestelling liever ophalen.
Wil je de bestelling contant betalen en ophalen.

Plaats je bestelling. Je ziet in de winkelwagen de artikelen en de verzendkosten staan. Daaronder stat bestelling afronden. Je toetst op bestelling afronden en je gaat naar het volgende scherm waarop je kan inloggen.
Je hebt daar de keus om in te loggen als bestaande klant of afrekenen zonder account. Kies afrekenen zonder account. Bij betaalwijze klik je op betalen bij afhalen of vooraf overmaken. Daar onder staat dik gedrukt afhalen bij winkelier. Vul je persoonsgegevens, telefoonnummer en email in. Dan maak ik een afspraak met je wanneer de bestelling klaar staat om te betalen en op te halen.

***
Heb je een andere vraag over je bestelling. Of een vraag over een artikel. Neem dan contact op via info@vanliesbeth.nl en ik help je graag.

 

 

© 2017 - 2025 Van Garen & Stof en Donna Colori Restyle. | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel